Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Να συστηθώ...

Κάποια στιγμή έπρεπε να κάνω ένα προσωπικό blog και μάλλον δεν μπορώ να το αναβάλλω άλλο.
Βλέπεις η συγγραφή έγινε κάτι παραπάνω από χόμπυ.

Οι ποιοτικές εκδόσεις Εντύποις με τίμησαν με τρία συμβόλαια για έκδοση.
Φέτος θα κυκλοφορήσει το νέο μου μυθιστόρημα "Στις πύλες του Άδη"
καθώς και το πολιτικό δοκίμιο "Δημοκρατία αυτή η άγνωστη... κρίση"
Επίσης με το νέο χρόνο θα επανακυκλοφορήσει το ιστορικό μυθιστόρημα "Ματωμένες Ασπίδες" που αναφέρεται στη μάχη του Μαραθώνα.
Το βιβλίο είχε κυκλφορήσει από τις καλές εκδόσεις "Ενάλιος" και εξαντλήθηκε.

Λίγα λόγια για μένα...

Γεννήθηκα το 1969 και μεγάλωσα στην Αθήνα. Έχω πτυχίο στην πληροφορική από το Northwood University και Diploma in System Analysis  από το Greenwich College.
Εργάζομαι πολλά χρόνια στην πληροφορική σε μεγάλες εταιρίες σε θέσεις ευθύνης έχοντας αναπτύξει εφαρμογές για κινητή τηλεφωνία, λογιστικά, αποθήκες, εμπορικές εφαρμογές, εφαρμογές μετοχολογίου, web-banking και  web auction.

Το 2002 έκανα στον Α.Κ.Τ.Ο. σπουδές πάνω σε 3d animation, digital film editing και sound production. Έχω δημιουργήσει ταινίες μικρού μήκους όπως "ο μολυβένιος στρατιώτης", "the Solar system waltz", "όλα είναι ένα ψέμα".

Η ταινία με τίτλο "the solar system waltz" βραβεύτηκε στο διεθνές φεστιβάλ animfest με το τρίτο βραβείο εκπαιδευτικού animation.

Ήμουν μέλος της ομάδας που δημιούργησε το 2004 την ψηφιακή αναπαράσταση της αρχαίας Ολυμπίας για το Ευγενίδειο Πλανητάριο Αθηνών. Στο portfolio υπάρχει η παραγωγή ταινιών τρίτων για διεθνή φεστιβάλ, music video clip και τηλεοπτική διαφήμιση.

Το 2004 έγραψα ερασιτεχνικά ένα ιστορικό μυθιστόρημα. Όταν λέω ερασιτεχνικά εννοώ ότι δεν είχα σκοπό να κυνηγήσω την έκδοσή του. Πιο πολύ με ενδιέφερε η μελέτη κειμένων και ιστορίας της αρχαιότητας.

Τύπωσα το πόνημά μου και το έδωσα σε μερικούς φίλους να το διαβάσουν. Ένας από αυτούς με προέτρεψε να το πάω για έκδοση. Τότε πήρα ένα αντίτυπο και πήγα και το άφησα σ ε κάποιες γνωστές εκδόσεις. Λίγο καιρό μετά, και θα μνημονεύσω το όνομά του γιατί του οφείλω, περνώντας μπροστά από εκείνες τις εκδόσεις σταμάτησα να ρωτήσω τι έγινε. Για καλή μου τύχη έλειπε η γραμματέας και μπήκα στα ενδότερα. Εκεί βρήκα τον κύριο Γιάννη Κόντο. ποιητή που είχε αξιολογήσει το πόνημά μου.
Με ρώτησε αν ήταν η πρώτη μου προσπάθεια και απατώντας του καταφατικά μου έδωσε κάποιες καίριες συμβουλές για τον τρόπο γραφής μου και μου είπε επί λέξη "Διόρθωσέ το και θα βρεις να το εκδόσεις γιατί έχεις καλή πλοκή".

Μετά τις διορθώσεις έκανα δέκα αντίτυπα και επέλεξα δέκα εκδοτικούς οίκους σχεδόν στην τύχη.
Μια Παρασκευή που ψιχάλιζε γύρισα στο κέντρο της Αθήνας και μοίρασα τα "χειρόγραφα". Στον "Ενάλιο" το αντίτυπο πήρε η εκδότρια Ελένη Κεκροπούλου που τελικά με τίμησε με την έκδοση του μυθιστορήματος. Ένα μυθιστόρημα που εξάντλησε την έκδοσή του.

Τώρα οι εκδόσεις "Εντύποις" θα εκδώσουν ξανά το μυθιστόρημα όπως και τα δύο νέα που ανέφερα ήδη.


Χαίρομαι λοιπόν που συστήνομαι κάπως ευρύτερα και θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω το έργο ή τα έργα μου σε διάφορους τομείς.

Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου